23 may 2010

Nire biografia

Nerea naiz

Iruñean jaio nintzen 2020eko apirilaren 2an.

Ile horia nuen. Begi marroiak nituen. Oso polita nintzen.

12 hilabeekin ikasi nuen oinez ibiltzen.

Txupetea gustatzen zitzaidan.

Orain ile horia dut, begi marroiak ditut eta handia naiz.

Orain txakurrak gustatzen zaizkit.




Gorka naiz

Iruñean , Bideko Ama ospitalean jaio nintzen 2002 urteko ekainaren 6an. Txikitan , polita eta

txikia nintzen . Hamaika hilabeteekin ikasi nuen ibiltzen . Kotxeak gustatzen zitzaizkidan . Orain altua eta betaurrekoduna naiz . Animaliak gustatzen zaizkit




Eneko naiz.

Iruñean,Bideko Ama ospitalean jaio nintzen 2002 urteko abenduaren 25an. Txikitan txikia eta

polita nintzen.

Hemezortzi hilabeteekin ikasi nuen ibiltzen

Jatea guztatzen zitzaidan.

Orain handia eta argala naiz.

Futbola eta eskubaloia guztatzen zait.



Ni Juan David naiz.

Calin ( Colombia ) jaio nintzen 2002ko urtarrilaren 7an

Ile motza eta begi marroiak nituen.

2003an ikasi nuen ibiltzen.

Telebista ikustea,margotzea eta igerilekua gustatzen zitzaidan.

Orain handia eta begi marroiak ditut.

Orain futbola gustatzen zait.










No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores