9 may 2010

Ninia nintzenean...

Behin ni pilota batekin jolasten ari nintzela, pilota aitaren eta amaren ohe azpian sartu zen eta ni ere ohe azpian sartu nintzen pilota hartzera. Eta gero ezin nuen neure burua atera.

Isabel

Hau hiru urte baino gutxiago nituenean gertatu zen:

Aiton- amonen etxean nengoela aitatxik gurutzegramak utzi eta komunera joan zen. Nik gurutxegramak eta boligrafo berezia ezkutatu nituen. Hauen ordez,paper zahar bat eta arkatz bat jarri nituen. Aitatxi itzuli zenean, esan zuen: “Pero que coño es esto.”

Pello

Egun batean haurtzandegian Olentzero etorri zen eta nire lagun guztiek txupetea ematen zioten. Nik ez nuen txupetea erabiltzen hatza zurrupatzen nuelako. Eta orduan hatza eskaini nion.

Arai

Behin, nik eta nire lehengusuak, arrautzak hartu genituen Bilbon. Ireki genuen balkoiaren atea eta arrautzak jendearen burura bota genituen. Zolura bota nintzen nik. Eta nire lehengusua
ikusi zuten.

Josu

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores