25 may 2010

Maider Carbon Oyaga naiz. Iruñean jaio nintzen, 2002ko abenduaren 14an.
Hamazazpi hilabetekin oinez ibiltzen ikasi nuen. Txikitan txikia eta argala nintzen eta jolastea gustatzen zitzaidan. Orain handia naiz eta Bob Esponja gustatzen zait.


Aintzane Irisarri Cenoz naiz. Iruñean jaio nintzen 2002ko abenduaren 13an.
Txikia eta potola nintzen. Urte batekin oinez ibiltzen ikasi nuen. Eraikuntzak gustatzen zitzaizkidan. Orain argala naiz eta telebista ikustea gustatzen zait.

Andrea Martinez Ruiz naiz. Iruñean jaio nintzen. Bederatzi hilabetekin oinez ibiltzen ikasi nuen. Jolastea gustatzen zitzaidan. Orain handia naiz eta Jone eta Jareinekin jolastea gustatzen zait.

Jokin Azkona Saiz naiz. Iruñean jaio nintzen 2002ko azaroaren 25ean. Urte batekin oinez ibiltzen ikasi nuen eta futbola gustatzen zitzaidan. Orain handia naiz eta parkean jolastea gustatzen zait.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores